Tack.

Tack snälla för alla fina presenter när jag fyllde år!<3 Dagen började med att jag o Luci köpte E house frukost och bara det var ju fantastiskt! Sen bar det av till Nässjö och vi tänkte ju vinna med minst 8 men tyvärr förlorade vi med 2 :/ I foul hade Nässjö i 4e, jag säger inget mer! Vi hade 3 pers på 5 foul. Tråkigt värre men det är bara att ta nya tag och slå malbas på Lördag :) Sista matchen för vår del!

Kvällen var mys! Emma, Frida o Luci hade hjälpt mig att baka på fredagen så vi hade hur mkt kakor som helst. Det började lugnt med mest tjejor & Marko :) sen small det till när Jonny o hans grabbgäng kom samtidigt som BB grabbarna kom :) meen finns det hjärterum finns det stjärterum.

Igår spelades första omgången i kvartsfinalen för grupp 2! Norrköping vann över Marbo och Sundsvall vann med 1p! över Visby. Inför slutspelet hade Källe sagt ngt i stil med att Kinna var en håla och givetvis spelar de upp det klippet innan Norrköpings premiär, allt för att störa henne MEN vem blev matchvinnare?! Inte var det ngn i Marbo iallafall. Så fort Källe fick bollen buades det friskt, man skäms! Usch! Synd bara om alla spelarer i Marbo som inte stog bakom. Bra för Källe, nu har hon varit med om det här oxå! Inte mkt som stoppar henne inte :)

Inter förorade igår OCH Roma, dom senare efter straffar. Nu blir det helt enkelt inte lika roligt att fortsätta kolla CL. :)
Jag o Jonny har köpt alla kanaler som finns ;) mest för att vi ska kunna se dom riktigt bra matcherna! Så välkomna till Torgis om ni vill se fotboll eller basket eller motorsport<3

Kommentarer
Postat av: Carol

Varsågod, du fick ingen present av mig, jag kunde ju inte komma! :(

Men nu är jag frisk peppar peppar så snart måste vi ju leka igen!!!

2009-03-12 @ 14:06:29
URL: http://noellesmamma.blogspot.com
Postat av: Linda

Du har inte fått paket av mig heller, men det kommer... :) Puss

2009-03-12 @ 19:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0