Messi <3

Det sög ju stenhårt att inte kunna åka till Norrköping igår. Har aldrig gillat att åka bil och absolut inte nu längre och jag orkade inte åka hela vägen själv och sen kunde jag inte gå så tidigt från jobbet. Norrköping vann tillslut, Källe var som vanligt bäst i sitt lag och carro hängde som vanligt en trea, förmodligen kämpade hon mest i Ladies, som vanligt. Är det ngn som förtjänar mer speltid så är det hon. Hon blir farlig i slutspelet, vänta bara o se!

Gick istället till Hälso o sprang 5 km, det är drygt 2 månader kvar till Göteborgsvarvet och jag är verkligen inte i form, men det ordnar sig alltid. Mitt mål är att inte komma allt för långt efter Lilli & Tobbe. Kan bli svårt men får se till att träna så mkt det går nu innan. Det allra roligaste är att Carro o Dalle oxå kommer med till Gbg! Tydligen kan man efteranmäla sig så jag k ommer nog anmäla dom oxå ;)

Basketträningen var ganska jobbigt! Kan ju ha att göra med att jag hade sprungit innan. Kunde inte röra mig i slutet! Vi har match m Nässjö på Söndag, viktigt att vi vinner för att vi ska ha chans att vinna serien. Alla är förhoppningsvis sjukt laddade!

Jag o jonny kollade lite fotboll på kvällen, Mallorca mot Barcelona, som låg under m 0-1 innan Messi lite enkelt gjorde mål. Han är inte dålig neej! Nästa fotbollsresa får nästan  bli Spanien och Barca men först italien, Inter & Zlatan i Maj. :)


Kommentarer
Postat av: Linda

näää..Messi är inte dålig, men otroligt ful :) Ser ut som ett grotto typ :) Tror minsann jag kommer upp till gbg och tittar på dig oxå när du joggar omkring. Du kommer klara det galant, lovar! PUSS

2009-03-05 @ 22:16:41
Postat av: carso

hahah om du anmäler mig får du stå för alla kostnader som tillkommer då jag inte kommer att springa!



Du är en gullrumpa. Saknar dig, hoppas du får en underbar födelsedag!!! jag slängde din present i Stadium Arena då du inte dök upp!!!!!! ;)

2009-03-06 @ 23:47:01
URL: http://carso.blogg.se/
Postat av: Alma

aaahahaha..grotto. Honom hade jag glömt bort! Underbart Linda. puss

2009-03-08 @ 00:04:53
URL: http://www.polisendam.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0