Kärlek

Jaha. Ska vi se om man kan klara av att sköta en blogg, jag skall göra mitt bästa. :)
Linda, kan inte du oxå skaffa en här eller har du en?? Jag menar då kan vi hålla lite bättre kolla på varandra, eftersom vi träffas på tok sällan! Planen var att besöka Falkenberg i veckan men jag tror tyvärr inte att det hinns med. Nästa vecka får det bli! Hoppas ni har tid med ett Boråsbesök då!

De senaste månaderna har varit liite kämpiga men nu börjar det ordna upp sig. När jobbiga saken händer märker man verkligen vilka underbara människor man har runt om sig! Man måste ta vara på dem,  tänk på det!!

BB vann mot Gothia igår, Henke var riktigt bra! Fattades bara några assist till en triple-double.

Dolphins vs Ladies i dag, jag vill verkligen åka dit. Carso, Malin o Källe på samma ställe! Kan bli en riktigt bra match!
Visby är riktigt p gång efter att ha slgit 08 hemma i helgen! Såklart avgjorde Carro med en låång trea :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Min lilla bästa gumma.. Nästa vecka blir kanon! Och vet du, jag KANSKE bara jobbar 7 veckor till, sen kan vi träffas jättemycket innan Liten kommer!! Jo jag ska ta mig 17 fixa en blogg här oxå!! inte nu precis, men innan dagen är till ända, lovar!! PUSSEN

2009-03-04 @ 13:12:00
Postat av: Carol

Nu har jag hittat hit!

Bloggen ligger som mina favoriter, på min blogg! :-)

2009-03-05 @ 10:17:17
URL: http://noellesmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0