Åre <3

Åre var verkligen underbart!  Jag är så himla glad för att vi kom iväg och det var himla roligt att Frida hängde med.
Vi bodde precis vid torget i en jättefin lägenhet. Jag o frida fick bästa rummet och de 3 grabbarna ( ! ) fick dela det andra rummet. :) 30 SJ pers från göteborg var oxå uppe och de hade ett helt hus vid torget, himla mysigt. Synd bara att Anna D inte bodde med oss, nästa år måste hon det! :)
Första dagen var underbart väder! Afterskin efter var ganska lugn och sen orkade vi inte mkt mer den dagen.
Dag 2 var ganska kasst väder, toppen var inte öppen men det var kul ändå och sen träffade vi världens skönaste grabbgäng på afterskin så det var ju liite vingligt när vi skulle ner för backen efter det.  :) på kvällen hängde världens skönaste Stefan & Hans med ut och vi gick till ett ställe där hans dotter jobbade. Där var oxå grabbarna fr afterskin. :)
Dagen efter var man lite trött i backen men det  gick ganska bra! Vi somnade lagom till afterskin men gick till bygget på kvällen! Kul att träffa Egil och grabbarna fr aftersin var där så vi gick med dom till en annan krog och drack öl! Så roligt att träffa så underbara människor och lika tråkigt var det att åka hem på Söndagen! Tur att man hade deet bästa ressällskapet man kan ha! Längtar till nästa år då jag hoppas samma gäng åker igen!

Nu är det bara att bita i det sura äpplet och jobba men det är rätt kul det med eftersom jag har en himla bra chef och bra arbetskamrater.

Påsken blir nog lugn nere hos min mami <3 och sen är det massa  mer roligt bokat!

* Visby
* Åre IGEN!
* Gbg varvet, förstår inte vad jag gett mig in på men ska bli såå kul att Dalle, Lin o Carso kommer!
* Charlie gifter sig!!!!
* Milano & Zlatan
* Landskamp & Bruce samma helg
* Visby igen 
* Visby igen, läänge :)
* U2 med Linda  & Carso!
Sen ska Charlie komma en helg till Skumme oxå <3 mkt roligt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Och resten av tiden ska du och Carso passa bäbis :)

2009-04-04 @ 16:00:03
Postat av: Malin

De där grabbarna från afterskin verkar ni stött på en hel del...var det rena tillfälligheter, hahaha!

2009-04-06 @ 09:19:57
Postat av: Frida

Underbar helg.. nästa år är lätt redan bokat !!!!

2009-04-14 @ 08:24:17
Postat av: Marika

Heeeej!! Nu har jag också hittat hit!! hihihi!!! Hoppas att allt är bra! Kramiz!

2009-04-28 @ 21:05:11
URL: http://www.nogg.se/miqa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0